Wednesday, January 6, 2016

Summering av säsongen 2015

Den här säsongen präglas av många fantastiska resor. Tävlingarna har varit lite mer sparsamma men har gått riktigt bra dom jag gjort.

Höjdpunkter är:

  • Alp'du hez med familjen och med fantastisk skidåkning
  • VM i Falun, med upplevelsen att vara med som supporter. Krym stämning!
  • 10mila och min fina första sträcka och den gemensamma satsningen LOK-tjejerna gjorde.
  • 3e platsen på Vretabiken
  • Linköpings halvmaraton, som jag klarade på 1.34
  • Mötet med Hedi både i Sverige och Österrike och att lära känna Anni som hälsade på oss i Linköping.
  • Sommar semestern i Österrike både vid sjön Attersee och i Wien
  • Renovering på Flottgrundet
  • Cykelvasan och då framförallt med Elli som körde 30 km för första gången
  • XC- race med en 2a plats :-)
  • Shopping och turista i London på höstlovet
  • Valencia maraton med PB tid, 3.27
  • Avsluta året på fina Teneriffa med cykling, löpning, sol och bad.
 

På minussidan finns.

  • Min pappa, 89 år som blev krasslig under våren av influensa och inte kunnat repa sig.
  • Skadan i vaden under våren vilket gjorde att jag ställde in AXA-fjällmaraton
  • Förkylningen som satte stopp för start i Lidingölopet 30 km.
  • Vurpan på rullskidor i december..., aj, aj då mina framtänder for illa.
 

Årets bild från Jäknesundet vid Vättern.

 

 

No comments:

Post a Comment