Friday, January 4, 2013

Koskräck i Guadeloupe

Det går ju inte att bara ligga på solstolen även om man gärna vill det. Börjar man slöa så vill man bara mer. Som tur är så är barnen mer aktiva och håller oss igång på dagarna. Mycket lek och surfning i vågorna blir det. I kväll så sprang jag och Caroline utmed stranden på en stig och efter ett tag mötte vi tre kossor eller vad det tjurar? De stod mitt på stigen med stora horn och stirra nyfiket på oss. Jag tyckte att kossor är väl inget farligt men Carro var övertygad om att det var tjurar så hon sprang en krånglig omväg för att komma förbi. När jag kom fram började kon eller tjuren springa mot mig men jag var snabbt förbi och som tur var var kossan/tjuren fastkedjad. På vägen tillbaka tog vi båda den krångliga omvägen :-)

 

No comments:

Post a Comment